.
جمعه 13 تير 1399   14:56:31
.
.
اداره صدور احکام و مرکز اسناد کارکنان

اهم وظایف:
  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • بررسی آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و ارائه پیشنهاد
  • صدور کلیه احكام كارگزيني کارکنان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای
  • جمع‌آوری تغییرات سالیانه کارکنان ، بررسی و طرح در کمیته ارزشیابی و اعمال در احکام و قراردادهای آنان
  • ارزیابی مدارک (دوره‌های آموزشی، تشویق، زبان، عضویت در کمیته‌ها و تدریس)
  • تهیه لیست حائزین شرایط ارتقاء و سطح شغل، رتبه، تبدیل وضعیت
  • استعلام مجوزهای لازم
  • صدور ابلاغ‌های مدیریتی
  • صدور گواهی اشتغال به کار
  • انجام امور مربوط به نيروهاي جديد الاستخدام از جمله تكميل فرم مشخصات، اعلام شروع به كار، تعيين محل خدمت و ...
  • آموزش و توسعه کارکنان ستادی
 

اداره تشکیلات، آمار و عملکرد کارکنان

اهم وظایف:
  • مطالعه و بررسی مستمر ساختار سازمانی و تشکیلات ستاد و واحد های تابعه به منظور بهبود، افزایش کارائی ، اثربخشی و تطبیق با برنامه های کلان ،سیاست ها و ضوابط مربوطه
  • مطالعه و بررسی وضع موجود تشکیلات و بررسی پیشنهادات لازم در خصوص ادغام، انحلال و ایجاد واحد های غیر ضرور یا مورد نیاز
  • هدایت، راهبری و نظارت بر انجام امور تشکیلاتی واحدهای تابعه
  • بررسی، تهیه و تنظیم نمودار تشکیلاتی، اهداف و شرح وظایف با رعایت ضوابط ساختار سازمانی و آئین نامه های تشکیلاتی
  • تهیه و ابلاغ شرح وظایف مشاغل و پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
  • نظارت بر تهیه و تدوین گزارش های مختلف سازمانی و تشکیلاتی جهت ارائه به مراجع ذیصلاح
  • بررسی و شناسایی نیازهای آماری
  • اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد کارکنان و تکمیل فرم‌های مربوطه
  • پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد کارکنان و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به بالاترین مقام مافوق
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه هاو عملکرد واحدهای تابعه و تحليل ارزيابی های انجام شده و ارائه پيشنهادات لازم.
 

اداره بازنشستگی و رسیدگی به مطالبات کارکنان

اهم وظایف:
  • تهیه و تدوین سیاست‌های مبتنی بر مطالبات کارکنان
  • بررسی درخواستهای بازنشستگی با توجه به قوانین موجود
  • صدور ابلاغ بازنشستگی کارکنان
  • برقراری حقوق وظیفه وراث بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری
  • صدور احكام اصلاحي و قطع حقوق بازنشستگي و وظيفه
  • برقراري كمك هزينه عائله مندي و اولاد بازنشسستگان و موظفين
  • اعلام فهرست مشمولین بازنشستگی سال‌های بعد و پیش بینی بودجه مورد نیاز
  • انجام مکاتبات با دستگاههای دولتی جهت تائید خدمت خارج از حوزه صنعت هسته ای
  • انجام رسیدگی به اسناد و مدارک مورد مطالبه از سوی کارکنان که تعهد پرداخت ایجاد می‌نماید و یا منجر به پرداخت می‌شود
  • پیگیری دریافت اسناد و مدارک رسیدگی از سایر ادارات و واحدها

اداره رفاهی و سلامت

اهم وظایف:
  • فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان پژوهشگاه
  • برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری برنامه‌های سالانه رفاهی، تفریحی و ورزشی کارکنان با محوریت خانواده
  • ایجاد تسهیلات لازم جهت استفاده از امکانات ورزشی و رفاهی برای کارکنان پژوهشگاه و خانواده آنان
  • ایجاد تسهیلات اقامتی و حمل و نقل جهت سفرهای زیارتی و سیاحتی کارکنان و خانواده آنها
  • معرفی افراد جهت دریافت وام به بانک
  • انجام امور مربوط به بیمه های درمانی و تکمیلی کارکنان
  • انجام اقدامات لازم برای پرداخت کمک هزینه ازدواج

تمام حقوق وب سایت متعلق به پژوهشگاه علوم فنون هسته ای می باشد.

login